Previous Next

В навчально-науковому інституті історії, права та міжнародних відносин підвели підсумки проходження виробничої педагогічної практики з історії в школі

Кожному студенту цікаво випробувати себе у майбутній професії, перевірити набуті знання і вміння, переконатись у правильності обраного шляху.

Тому кафедра всесвітньої історії, міжнародних відносин та методики навчання історичних дисциплін та історії України з особливою зацікавленістю чекала завершення педагогічної практики студентів 4 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія).

За її результатами 9 березня 2021 року було проведено конференцію, на якій студенти мали змогу поділитися своїми враженнями щодо проходження практики, своїм першим педагогічним досвідом та висловити пропозиції щодо покращення організації практики в майбутньому.

На заході були присутні вчителі закладів загальної середньої освіти (вчитель КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. імені А.С. Мачуленка №13 Товстенко Надія Дмитріївна та кандидат педагогічних наук, заступник директора з навчально-виховної роботи Державного навчального закладу «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту» Сідельник Надія Валеріївна.

Виробнича педагогічна практика студентів 4 курсу ННІ історії, права та міжнародних відносин напряму підготовки 014 Середня освіта (Історія) проходила з 8 лютого до 20 березня 2021 року. 

Базами практики були КУ Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів № 15, КУ Сумська гімназія №1, КУ Сумська спеціалізована школа I-III ступенів № 13, КУ Сумська спеціалізована школа I-III ступенів № 25, КУ НВК №16, Дібрівський ліцей - заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Хмілівської сільської ради Роменського району, Сумської області, Миколаївська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Миколаївської селищної ради Білопільського району, Сумської області, Шосткинcька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4, Краснопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Голубівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Лебединської районної ради (методисти з фаху: кандидат педагогічних наук, доцент Снагощенко В.В, кандидат педагогічних наук, доцент Моцак С.І., кандидат педагогічних наук, ст. викладач Ярош Н.В., доктор  педагогічних наук, професор Михайличенко О.В., кандидат історичних наук, ст. викладач  Михтуненко В.В., методист з педагогіки: кандидат педагогічних наук, доцент Кривонос О.Б., методист з психології: кандидат психологічних наук, доцент Усик Д.Б. ).

Адміністрація навчальних закладів – баз практики – відзначила, що відкриті уроки студентів-істориків показали: вони успішно оволоділи методикою викладання історії та правознавства. Під час практики студенти продемонстрували хороші знання з історії, проявили себе як знаючі і творчі вчителі, проводили цікаві уроки, достатньо часу приділяли позакласній і виховній роботі, намагалися знайти індивідуальний підхід до кожного учня. На уроках був високий рівень дисципліни, студенти заохочували учнів до дискусії на різні теми, тим самим розвиваючи їх монологічне і діалогічне мовлення. Проведені студентами уроки відповідали всім вимогам, що висуває сучасна методика, а саме комплексність уроку, структурна цілісність і змістовність.

На підсумковій конференції у вигляді відеозвітів, презентацій студенти-практиканти обмінювалися враженнями, досвідом, пропозиціями, ідеями, ділилися проблемами. Виступи студентів засвідчили, дистанційне навчання в умовах карантину –  це не перешкода, а простір для творчості та нових можливостей.

  Водночас найкращим результатом практики на думку відповідального методиста доцента Моцак С.І.  стали враження студентів, набуття ними впевненості у власних знаннях і потенціалі, збагачення першим досвідом професійної діяльності.


Надрукувати   E-mail

Інші статті