Виробнича (педагогічна) практика є невід'ємною складовою підготовки майбутніх учителів історії, особливо на рівні магістерської програми 014 Середня освіта (Історія та громадянська освіта).
Відкриті уроки, що проводяться магістрантами під час практики, відіграють важливу роль у формуванні професійних компетентностей та надають можливість отримати цінний практичний досвід у реальних умовах навчального процесу. Це не лише можливість перевірити свої знання та вміння, але й реальний досвід, що сприяє розвитку педагогічної майстерності, підвищенню мотивації та готовності до самостійної роботи в умовах сучасної школи. Цей досвід є неоціненним для формування висококваліфікованих фахівців, здатних сприяти розвитку сучасної освітньої системи.
11-13 листопада 2024 року студентами-магістрами ННІ історії, права та міжнародних відносин було проведено відкриті уроки з історії та громадянської освіти.
Під час проведення відкритих уроків студенти-магістранти ННІ історії, права та міжнародних відносин Анна СКУСИНЕЦЬ, Ірина ШЕРЕНОК, Сергій РЯБУХА показали свої вміння планувати, організовувати та проводити уроки відповідно до вимог навчальної програми, використовувати сучасні освітні технології, інтерактивні методи та засоби навчання.
Студенти-магістранти отримали поради від методистів з фаху доцента Світлани МОЦАК та доцента В’ячеслава ОЛІЦЬКОГО стосовно методики проведення відкритих уроків історії та громадянської освіти.
Отже, відкриті уроки під час виробничої (педагогічної) практики є ефективним інструментом для підготовки майбутніх учителів історії та громадянської освіти. Вони дозволяють студентам на практиці застосувати отримані теоретичні знання, удосконалити педагогічні навички та підготуватися до реальних викликів у професійній діяльності.