Новини

Вебінар «Сучасні інструменти для організації очного та дистанційного навчання під час уроків історії»

3 листопада 2021 року в рамках вивчення навчальної дисципліни «ШК всесвітня історія та методика його навчання» студенти 4-го курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) разом завідувачем кафедри, доцентом Моцак С.І. мали можливість долучитися до цікавого та змістовного онлайн вебінару від провідних авторів шкільних підручників з історії від видавництва «Генеза».

Студенти мали можливість ознайомилися з методикою роботи за новим підручником з всесвітньої історії для 9 класу авторів  Тетяни Ладиченко, Сергія Осмоловського, Олександра Мальованого.

Відомі історикознавці надали практичні поради та продемонстрували цікаві підходи до організації навчання всесвітньої історії в умовах дистанційного навчання.

Як організовувати очне та дистанційне навчання використавши сучасні інструменти під час проведення уроків всесвітньої історії в 9 класі поділилася кандидатка історичних наук, професор, заслужений працівник освіти України, завідувачка кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова ТЕТЯНА ЛАДИЧЕНКО. Спікерка ознайомила учасників вебінару з додатковим мотивувальним матеріалом до уроків, зокрема з використанням інтернет мережі, як розвивати критичне мислення та зв’язне мовлення дев’ятикласників  з опорою на візуалізацію матеріалу, як орієнтуватися в просторово-часових межах історичного процесу, ознайомила з методикою використання творчих, рольових (ігрових)  проєктів на уроках всесвітньої історії, зокрема «Шість капелюхів», «Дискусійне кафе», «Особистість в історії», «Альтернативна історія»; прикладними практико-орієнтованими проєктами (Fishbone). Студенти мали можливість ознайомитися з онлайн-вправами: інтелектуальні перегони, вікторини, кросворди, засвоєння термінів та онлайн-додатком до підручника  та ін..

Методику проведення web-КВЕСТУ «Велика французька революція» представила ЖАННА ГАВРИЛЮК - вчитель-методист, кандидатка педагогічних наук, вчитель гімназії «Діалог».

Блок інтерактивних завдань, які покликані підтримати процес навчання всесвітньої історії в 9 класі представив кандидат історичних наук, доцент кафедри всесвітньої історії НПУ імені М. П. Драгоманова  ОЛЕКСАНДР МАЛЬОВАНИЙ.

Отже, сподіваємось, що представлені історикознавцями   напрацювання з актуальних методик викладання історії в школі сприятимуть підвищенню  рівня інноваційності та  креативності студентів-істориків, що є вагомою складовою професійної компетентності учителя Нової української школи.

Інші статті