Новини

Відбувся науково-практичний семінар «Особливості навчання історії в умовах нової української школи»

16 лютого 2022 року кафедра всесвітньої історії, міжнародних відносин та методики навчання історичних дисциплін ННІ історії, права та міжнародних відносин СумДПУ імені А.С. Макаренка стала співорганізатором науково-практичного семінару «Особливості навчання історії в умовах  Нової української школи».

Семінар відбувся за ініціативи  Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у співпраці з вузами партнерами Українським державним університетом імені Михайла Драгоманова (Історичний факультет), та Інститутом педагогіки НАПН України (відділ суспільствознавчої освіти).

З вітальним словом до учасників звернулась декан історичного факультету Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Зінаїда СВЯЩЕНКО, з побажанням плідної співпраці на семінарі та в майбутньому.

На семінарі були розглянуті актуальні питання шкільної історичної  освіти в умовах реалізації концепції Нова українська школа:

  • Організація позаурочної діяльності учнів з історії в умовах Нової української школи (доповідач Світлана МОЦАК, к.пед.наук, доцент кафедри, завідувачка кафедри всесвітньої історії, міжнародних відносин та методики навчання історичних дисциплін СумДПУ імені А.С. Макаренка);
  • Історія як складова інформаційної війни росії проти України ( доповідач Петро ГОРОХІВСЬКИЙ, к.пед.наук, доцент кафедри всесвітньої історії та методик навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини);
  • Формування в учнів soft skills засобами підручника «Досліджуємо історію і суспільство» ( доповідач Юлія МАЛІЄНКО, к.пед.наук, старший науковий співробітник відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України);
  • Реалізація компетентнісного потенціалу інтегрованого курсу «Досліджуємо історію і суспільство» в навчанні учнів 5-6 класів (доповідач Тетяна РЕМЕХ, к.пед.наук, завідувачка відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України);
  • Впровадження інтегрованого підходу до вивчення вступу до історії та громадянської освіти у п’ятому класі (доповідач Тамара БАККА, к.пед.наук, доцент кафедри методології та методики суспільних дисциплін Українського державного університету імені Михайла Драгоманова);
  • Нова парадигма шкільної історичної освіти в Україні в умовах російсько-української війни (доповідач Тетяна ЛАДИЧЕНКО, к.і.наук, професор кафедри методології та методики суспільних дисциплін Українського державного університету імені Михайла Драгоманова) та ін.

Під час роботи семінару учасники розглянули дану проблему з різних точок зору, взяли активну участь в обговоренні доповідей і висловили свої побажання щодо тематики подальших зустрічей.

Меню