Новини

Підсумкова конференція за результатами проходження виробничої (педагогічної) практики за профілем майбутньої професії

4 квітня 2024 року в режимі online відбулася звітна підсумкова конференція з виробничої (педагогічної) практики за профілем майбутньої професії для студентів 4 курсу денної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Історія).

Цьогоріч було обрано 14 баз практики.

Педагогічна практика для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Історія) є невід’ємною складовою частиною професійної педагогічної підготовки фахівців і має на меті ознайомити їх зі змістом та умовами майбутньої професійної діяльності. Практика сприяє формуванню особистого стилю викладання, об’єктивній оцінці можливостей студентів, застосуванню різноманітних методів та прийомів навчання, сучасних педагогічних технологій.
 Учасники заходу підсумували результати практики, поділилися своїм досвідом, знаннями та натхненням у сфері викладання історії, обмінялися враженнями, презентували фото і відео своєї роботи та представили результати практики у вигляді оформленої документації, осмислили труднощі, над подоланням яких ще треба працювати, що засвідчує про їх готовність до роботи у Новій українській школі.

Методисти відзначили, що практиканти, успішно виконавши всі завдання виробничої педагогічної практики, підтвердили належний рівень теоретичних знань, значно підвищили рівень практичних компетентностей фахівця, виявили ініціативність, відповідальність та креативність.

До складу комісії з оцінювання результатів проходження практики студентами увійшли стейкхолдери освітньої програми «Середня освіта (Історія)», директорка Садівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Садівської сільської ради Сумського району Сумської області Тодосийчук В.М., та заступник директора з навчально-виховної роботи Державного навчального закладу «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту» Сідельник Н.М.

Вчитель історії КУ Суходільський НВК: загальнооосвітня школа І-ІІІ ступенів Шосткинського району, Сумської області Іванченко Г.М. високо оцінила рівень підготовки студентів-практикантів до викладання історії та правознавства в закладі.

Здобувачі вищої освіти відмітили, що практика була корисною і пізнавальною, принесла цінний досвід та незабутні враження.
 Отже, виробнича (педагогічна) практика студентів 4 курсу денної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Історія) пройшла на належному рівні.

Меню