Previous Next

Роль педагогічної практики у професійному становленні майбутнього вчителя історії: конференція-онлайн

28 жовтня 2020  року  в режимі онлайн на платформі ZOOM кафедрою всесвітньої історії, міжнародних відносин та методики навчання історичних дисциплін ННІ історії, права та міжнародних відносин  СумДПУ імені А.С. Макаренка було організовано та проведено відеоконференцію «Роль педагогічної практики у професійному становленні майбутнього вчителя історії».

У роботі відеоконференції взяли участь адміністрація інституту, методисти з практики професор Михайличенко О.В., доцент Авхутська С.О., доцент Кривонос О.Б., викладач Михтуненко В.В., завідувач навчальною та виробничою практикою студентів університету Ємець І.В., методист  Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Докторович Г.І., викладач вищої категорії, старший викладач Сумського будівельного коледжу Гумен С.Ф., кандидат педагогічних наук, заступник директора з навчально-виховної роботи Державного навчального закладу «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту» Сідельник Н.В.,  слухачі магістратури.

Метою роботи відеоконференції було  узагальнення та підбиття підсумків педагогічної практики, оцінка досвіду, набутого студентами, аналіз практичних компетенцій; виявлення чинників, що перешкоджали ефективності практичної підготовки студентів; обговорення шляхів профорієнтації та способів популяризації спеціальності 014 Середня освіта (Історія).

Цього року студенти мали змогу спробувати свої сили на базах кращих навчальних закладів міста та області: коледжу СНАУ, Сумського будівельного коледжу, Сумського медичного коледжу, ДНЗ Сумський центр харчових технологій торгівлі та ресторанного сервісу, ДНЗ Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту, ДПНЗ Сумське вище професійне училище будівництва та дизайну, КУ Сумська СШ №25, Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів.

На думку відповідального методиста доцента Моцак С.І. тісна співпраця з загальноосвітніми школами, коледжами, ДПТНЗ сприяє якісному виконанню завдань практики.

Слід відмітити студентів-магістрантів Ільченка Ярослава, Головач Оксану, Ювка Єгора, Лисянську Дар’ю відеозвіти яких були змістовними та далекоглядними.

І студенти, і викладачі вкотре мали можливість пересвідчитися, що проходження педагогічної практики – це надзвичайно важливий етап у професійному становленні майбутнього вчителя історії.

Ми вдячні вчителям-історії, викладачам та  адміністрації навчальних закладів  за високу ними оцінку організованості, відповідальності, базової, психолого-педагогічної та методичної підготовки наших студентів-істориків. А найбільше - за їхню невідказну допомогу практикантам.

 


Надрукувати   E-mail

Інші статті