16 жовтня 2020 р. у рамках щорічного крайового форуму «Освіта – енергія майбутнього» викладачі ННІ історії, права та міжнародних відносин СумДПУ імені А.С. Макаренка к.п.н, доцент Світлана Моцак (тема доповіді «Інтеграція медіаосвіти в шкільний підручник з історії як фактор формування медіа грамотності учнів НУШ»), к.п.н., доцент Світлана Авхутська (тема доповіді «Формування у майбутніх вчителів історії медіакомпетентності»), к.і.н., викладач Вікторія Михтуненко (тема доповіді «Особливості застосування он-лайн сервісів під час побудови освітнього процесу студентів на заняттях з «Історії слов’янських народів») разом з колегами з Києва, Тернопіля, Умані, Рівного, Бахмуту, Камянець-Подільського, Бердянська, Ніжину та ін. прийняли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Шляхи реалізації концептуальних засад НУШ при вивченні історії у закладі загальної середньої освіти», яка була організована та проведена кафедрою всесвітньої історії та релігієзнавства ТНПУ імені Володимира Гнатюка спільно з кафедрою методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова.
Модератором заходу виступила Наталія Ігнатенко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри всесвітньої історії та релігієзнавства Тернопільського національного університету імені Володимира Гнатюка.
З цікавими доповідями виступили ректор ТНПУ імені В.Гнатюка д.філос.н., професор Богдан Буяк (тема доповіді «Цифровізація освітнього середовища ЗВО на прикладі реалізації проекту SMART-ТНПУ»), к.і.н., професорка Тетяна Ладиченко (тема доповіді «Компетентністний підхід до вивчення всесвітньої історії в НУШ»); д.і.н. доцент Олександр Комарніцький; д.і.н., професор Галина Докашенко; к.п.н., доцент Олександр Желіба; к.п.н., доцент Зоя Возна; заслужений вчитель України, переможець національної педагогічної премії Global Teacher Prize Ukraine – 2020 Василь Дяків та ін.
Учасники онлайн-конференції говорили не тільки про нові ролі сучасного вчителя історії, а й розглядали сучасні аспекти підготовки майбутніх вчителів історії в умовах Нової української школи. А також, учасниками заходу було обговорено основні положення нового Державного стандарту базової середньої освіти (2020 р.) освітня галузь громадянська та історична освіта.
Конференція стала тим дискусійним майданчиком, де освітня спільнота висловила власне бачення проблем, пов’язаних з пристосуванням історичної освіти до реалій та вимог, що висуває сьогодні Нова українська школа.
Таким чином в рамках конференції було доведено необхідність підготовки майбутнього вчителя історії в контексті сучасних освітніх парадигм, чинників професійного його становлення, готовності до реалізації Концепції «Нова українська школа».
Щиро дякуємо організаторам за професійність у проведенні такого важливого й потрібного наукового заходу. Нехай успіхи, благополуччя і стабільність супроводжують вашій роботі!